آخرین خبر از پرونده جنجالی ترین خواهرکشی در تهران + فیلم لحظه آتش گرفتن آرزو پشت فرمان خودرویش

به گزارش رکنا، عصر 5 اردیبهشت ماه امسال عابرانی که از شهرک امید در تهرانپارس می ‌گذشتند با صحنه هولناکی روبه رو شدند .زن و مردی جوان با هم درگیر بودند که درگیری آنها با آتش افروزی عمدی پایان یافت و زن جوان که از خودرو چانگان سفید پیاده شده بود سراپا آتش بود. شعله های آتش با کمک شاهدان خاموش شد و زن و مرد جوان هر دو به بیمارستان منتقل شدند. اما در این میان زن ۳۴ ساله به نام آرزو به خاطر شدت سوختگی تسلیم مرگ شد.

 وقتی پزشک قانونی آثار چاقو خوردگی روی بدن قربانی را تایید کرد ماموران به بازجویی از برادر ۳۶ ساله وی به نام آرین پرداختند که وی نیز  دچار سوختگی شده و در بیمارستان بستری بود.

اعتراف به آتش افروزی عمدی

مرد جوان به اختلاف با خواهرش بر سر ارثیه پدری و آتش افروزی عمدی اعتراف کرد.

این در حالی بود که تصاویر مربوط به آتش افروزی عمدی در فضای مجازی پخش شده و احساسات عمومی را جریحه دار کرده بود.

آرین که از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده بود در بازجویی‌ها گفت: مادرمان یک سال قبل به خاطر بیماری سرطان فوت شد و من و خواهر و برادرم تصمیم گرفتیم تا ارثیه پدری را تقسیم کنیم .وسایل خانه حدود ۶۰ میلیون تومان ارزش داشت .به همین خاطر تصمیم گرفتم اسباب خانه را بفروشم و مالیات ارث را بپردازم .اما خواهرم مقابل خانه پدری آمد .او که متوجه شده بود قصد دارم اثاثیه خانه پدری را بفروشم شروع به داد و فریاد کرد و درگیری میان ما شروع شد.

 وی ادامه داد :خواهرم صاحب یک شرکت بزرگ بود و وضع مالی خوبی داشت. به همین خاطر همراه خودش دستگاه پز آورده بود و  می‌گفت باید پول اسباب و اثاثیه منزل را به او بدهم.به او گفتم چک می دهم اما قبول نکرد و می گفت باید همین الان کارت بکشم. سر این موضوع با هم درگیر شدیم  و او بطری بنزینی را که در ماشینش داشت بیرون آورد و به رویم پاشید .او می خواست مرا آتش بزند.من  هم چاقویی را که خواهرم در در خودرواش  جاساز کرده بود برداشتم و چند ضربه به خواهرم زدم .اما یکباره بنزین شعله ور شود. من روی زمین غلت زدم و خودم را نجات دادم. همان لحظه نگهبان شهرک با کپسول آتش خاموش کن کمک کرد تا شعله هایی که سراپای خواهرم را گرفته بود مهار شود. ما هر دو به بیمارستان منتقل شدیم اما خواهرم جان سپرد.

 وی ادامه داد: باور کنید  من و خواهرم هیچ اختلافی با هم نداشتیم و تقسیم ارثیه باعث درگیری میان ما شده بود مرگ خواهرم ناخواسته رخ داد و من عمدی او را آتش نزدم. کاش خودم در این ماجرا کشته می شدم.

ادعای جدید

متهم در ادامه تحقیقات ادعای جدیدی را مطرح کرد و  گفت: خواهرم در ماشینش شوکر داشت و احتمالا جرقه شوکر موجب شعله ور شدن بنزین شده باشد.

 وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده‌اش با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم وی رسیدگی شود.

در این میان همسر آرزو که قیم فرزند 5 ساله وی است اعلام گذشت کرد. به این ترتیب قرار شد تا آرین از جنبه عمومی جرم محاکمه شود.

آتش زدن خواهر

کدخبر: 948095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟