این زن شوهرش را خفه کرد / اختلاف به خاطر دخالت های خواهرشوهر

به گزارش رکنا، شامگاه ششم شهریور ماه امسال زن جوانی به نام شبنم پیکر نیمه جان شوهر 39 ساله‌اش به نام شهرام را به بیمارستانی در پاکدشت منتقل کرد و مدعی شد همسرش سکته کرده است.

 شهرام نفس نمی‌کشید که  پزشکان عملیات احیا روی وی  را آغاز کردند، اما دقایقی بعد  مرد جوان تسلیم مرگ شد.

 وقتی پزشکان علت مرگ وی را خفگی و فشار بر عناصر حیاتی گردن اعلام کرد ماموران به بازجویی از پسر ۹ ساله این زوج پرداختند.

 این پسر گفت :پدر و مادرم همیشه با هم درگیر بودند. اختلاف‌های آنها با دخالت‌های عمه‌ام بیشتر می‌شد .شب قبل عمه‌ام به خانه‌مان آمد وقتی عمه‌ام خانه‌مان را ترک کرد درگیری میان پدر و مادرم بار دیگر شروع شد و تا روز بعد ادامه داشت .عصر درگیری آنها به کتک کاری کشیده شد. به همین خاطر من برادر کوچکم را که شاهد دعوا بود در آغوش گرفتم و به اتاق خواب رفتم .چند دقیقه بعد با صدای جیغ مادرم به پذیرایی آمدم و پدرم را دیدم که کف  پذیرایی افتاده بود. مادرم همان موقع همسایه‌ها را خبر کرد و پدر را به بیمارستان رساندند.

 با اظهارات پسر ۹ ساله ،شبنم بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل شوهرش اعتراف کرد.

اعتراف به قتل شوهر

زن جوان گفت :من و شوهرم سال‌ها به خاطر دخالت های  خواهر شوهرم با هم درگیر بودیم .آخرین بار هم وقتی خواهر شوهرم به خانه‌مان آمد با هم درگیر شدیم .شوهرم به سمتم حمله کرد و مرا کتک زد. من هم او را زدم .اما او مرا به روی زمین پرتاب کرد و روی کمرم نشست و  می‌خواست مرا بکشد .من با تقلا توانستم خودم را نجات دهم .همان لحظه با دستهایم گلویش را فشار دادم و  در یک لحظه متوجه شدم همسرم بی‌حال شده است .من فکر کردم شهرام  سکته کرده به همین خاطر با فریاد از همسایه‌ها کمک گرفتم .

این زن ادامه داد:من واقعاً قصد کشتن شوهرم را نداشتم و برای نجات خودم برای چند لحظه دستم را گلویش فشار دادم ولی هرگز  راضی به مرگش نبودم .

وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت  پرداخت و پرونده‌اش با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک  استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم وی رسیدگی شود. این در حالی است که اولیای دم برای او حکم قصاص خواسته‌اند.

 

کدخبر: 947131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟