افشای راز قتل هولناک دختربچه 5 ساله به دست مادر و ناپدری / روی جسد بتن ریخته بودند + عکس

به گزارش رکنا، 35 سال پیش‌ در 21 دسامبر سال 1988، مردی در جنگل‌های روستایی در جنوب شرقی جورجیای آمریکا جسد دختربچه 5 ساله‌ای را در میان یک تکه بتنی و سایر زباله‎های رها شده، پیدا کرد.

کشف این جسد پلیس را با معمای عجیبی روبه‌رو ساخت. کارآگاهان بخش جنایی پلیس جورجیا، به محل اعزام شدند و تحقیقات‌شان را آغاز کردند. پلیس همه گزارش‌های محلی درباره گم شدن کودکان را بررسی کرد، اما هیچ‌کدام با بقایای جسد دختری که لای بتن پیدا شده بود مطابقت نداشت. آژانس‌های خدمات اجتماعی هم نتوانستند سرنخی پیدا کنند. آنها پرونده‌های افراد ناپدید شده را در سراسر جورجیا و آمریکا بررسی کردند اما به جایی نرسیدند.  پلیس که در این مرحله از تحقیقات به سرنخی دست نیافته بود، به بررسی دوباره محل کشف پیدا شدن جسد پرداخت. در آنجا یک روزنامه آلبانی زبان پیدا شد که تنها سرنخ این پرونده محسوب می‌شد.

این سرنخ باعث شد که مأموران مطمئن شوند که این مقتول اهل آلبانی بوده است اما این سرنخ هم باعث نشد تا پلیس بتواند هویت دختر را مشخص کند و یا سرنخی از قاتل یا قاتلان این کودک بیابد. مأموران پلیس نام جینی را برای این جسد بی‌هویت انتخاب کردند و این پرونده راکد مانده بود تا اینکه مدتی قبل پلیس با استفاده از آزمایش‌های دی‌ان‌ای توانست هویت واقعی جینی را مشخص کند.

دختر 5ساله کنیاتا اودوم نام داشت. پلیس جورجیا تلاش‌هایی را برای مقایسه دی‌ان‌ای به‌دست آمده از بقایای این دختر با پایگاه‌های اطلاعاتی آغاز کردند و درنهایت موفق شدند هویت او را شناسایی کنند. ماه دسامبر سال گذشته پلیس جورجیا برای به‌دست آوردن هرگونه اطلاعاتی که ممکن است به این پرونده کمک کند، فراخوان داد و با انتشار نام مقتول از مردم برای پیدا کردن خانواده او کمک خواست.

در ژانویه همان سال زنی با پلیس جورجیا تماس گرفت و گفت که اطلاعاتی درباره مادر این کودک دارد. اطلاعات این زن نشان می‌داد که عاملان قتل دختربچه 5ساله احتمالا مادر و ناپدری‌ وی بوده‌اند که پس از جنایت، روی جسد او بتن ریخته و آن را در جنگل رها کرده بودند.

با این اطلاعات مأموران موفق به شناسایی مادر مقتول و شوهر او شدند و این زوج به اتهام قتل دختربچه 5ساله دستگیر شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

کدخبر: 946607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟