مرد بی رحم زنش را بعد از طلاق کشت / در سمنان فاش شد

به گزارش رکنا، سرهنگ محمود گیلانی، رئیس پلیس آگاهی استان سمنان در تشریح این خبر گفت: چند روز قبل خانواده یکی از اتباع خارجی با مراجعه به پلیس اعلام کردند، دخترشان چند روز قبل  از منزل خارج شده و تاکنون مراجعه نکرده است. با این شکایت موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی مرکز استان قرار گرفت و  کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه و پیگیری‌های پیچیده پلیسی دریافتند که زن جوان مدتی قبل از همسرش جدا شده بود اما  آخرین بار با همسر سابق خود در ارتباط بوده است. بنابراین مرد جوان به عنوان سرنخ اصلی این پرونده به پلیس آگاهی احضار شد.

در حالی که مرد جوان منکر این ملاقات و ارتباط بود اما با  کنار هم قراردادن سرنخ‌های این معما و بازجویی از متهم و اظهارات ضد و نقیضش و از همه مهم تر اینکه وی سابقه قتلی دیگر نیز در پرونده خود داشت، شک پلیس مبنی بر انجام جنایت از سوی مظنون قوت گرفت و سرانجام طی بازجویی‌های فنی و تخصصی، متهم لب به اعتراف گشود و به قتل همسر سابقش اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه قاتل انگیزه خود را اختلافات قبلی با همسر سابق خود اعلام کرد، اظهار داشت: جسد متوفی با راهنمایی متهم کشف  و برای سیر مراحل به پزشکی قانونی منتقل شد.

کدخبر: 946156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟