پاداش ۲۰۰میلیون پزویی پلیس کلمبیا برای اطلاعات درباره پدر ستاره لیورپول

به گزارش رکنا، والدین لوئیز دیاز، ستاره کلمبیایی لیورپول بعدازظهر شنبه در کشور خود ربوده شدند و گزارش‌ها حاکی از آن است که خودروی آنها توسط دو مرد مسلح در شهر بارانکاس ردگیری شده است.

گوستاوو پدرو، رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد که پلیس، سیلنیس مارولاندا، مادر دیاز را از دست آدم ربایان آزاد کرده اما پدرش همچنان مفقود است. در این پرونده، چند موتورسوار مسلح اتومبیل والدین ستاره ۲۶ ساله کلمبیایی را در مسیر بازگشت به منزل‌شان متوقف کرده و آنها را ربودند.

پلیس کلمبیا امروز اعلام کرد که برای اطلاعاتی که به پیدا شدن محل نگهداری یا آزادی پدر دیاز منجر شود، پاداش قابل توجهی پرداخت خواهد کرد.

ویلیام رنه سالامانکا از مقامات پلیس کلمبیا دراین‌باره گفت: به دستور وزیر دفاع ، به هر کسی که اطلاعاتی به ما بدهد که منجر به پیدا شدن لوئیس دیاز شود، پاداشی تا ۲۰۰ میلیون پزو جایزه تعلق خواهد گرفت.

گفته می‌شود پلیس بیم آن را دارد که آدم ربایان قصد داشته باشند او را به ونزوئلا ببرند. در همین شرایط دیاز از لیست لیورپول برای دیدار امروز مقابل ناتینگهام فارست در لیگ برتر انگلیس کنار گذاشته شد تا وضعیت خانواده‌اش را پیگیری کند.

کدخبر: 941325 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟