بازداشت دزدان خودروهای محله مرزداران

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافیT سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو در محدوده خیابان شباهنگ تهران پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 139 مرزداران قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب و شیشه خودرو را تخریب و محتویات داخل صندوق از قبیل جک و ضبط و لاستیک زاپاس آن را به سرقت می برد.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری مرزداران با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی ، هویت سارق را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی شد.

سرهنگ مافی گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران در روز بیست و هشتم مهر ماه متهم در محدوده خیابان فرشتگان مراجعه و طی یک عملیات خودرو متهم را پس تعقیب و گریز متوقف و متهم را دستگیر کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به 10 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده مرزداران اعتراف کرد و از داخل خودرو متهم مقداری لوازم مسروقه از قبیل ضبط باند و شاه کلید پراید و یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ مافی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد گفت: از مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است با حضور در کلانتری 139 مرزداران متهم را مورد شناسایی قرار دهند و شهروندان با ایمن نمودن قفل های خودرو و مجهز نمودن خودرو به دزگیر و همچنین عدم پارک خودرو در محل های خلوت و تاریک پلیس را در پیشگیری از جرائم سرقت لوازم خودرو یاری کنند.

کدخبر: 939013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟