سوانح رانندگی محورهای زنجان 15 مصدوم برجای گذاشت

به گزارش رکنا، داریوش تقیلو، رئیس اورژانس استان زنجان از وقوع دو سانحه رانندگی طی 24 ساعت گذشته و انجام عملیات امدادی توسط نیروهای اورژانس خبر داد و اظهار کرد: نخستین حادثه گزارش شده مربوط به واژگونی خودروی پراید بوده است.

رئیس اورژانس استان زنجان محل واژگونی خودروی پراید را جوقین به سمت زرین آباد اعلام و تصریح کرد: وقوع این سانحه ساعت 18 و 13 دقیقه روز گذشته گزارش شد.

وی از مصدومیت پنج نفر در واژگونی خودروی پراید خبر داد و گفت: با اعزام دو کد آمبولانس از روی و پاپایی پنج مصدوم حادثه پس از انجام  اقدامات درمانی  پیش‌بیمارستانی به بیمارستان آیت‌الله موسوی منتقل شدند.

تقیلو به وقوع تصادف بین دو خودروی پژوپارس با پژو 405 در لاین شمالی کیلومتر 62 اتوبان زنجان به قزوین در بامداد امروز چهارشنبه اشاره و تصریح کرد: این حادثه 10 مصدوم بر جای گذاشت.

رئیس اورژانس استان زنجان با بیان اینکه دو کد آمبولانس از صائین قلعه و چرگر برای امدادرسانی به محول وقوع حادثه در اتوبان زنجان به قزوین اعزام شد، افزود: هفت نفر از مصدومین حادثه پس از انجام  اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی توسط  کدهای صائین قلعه و چرگر به بیمارستان بوعلی سینای خرمدره منتقل شدند و سه  نفر دیگر از انتقال به بیمارستان امتناع کردند.

 

کدخبر: 936087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟