راه اندازی سامانه مرکز جامع اطلاع رسانی ترافیکی تا 2 ماه آینده

به گزارش رکنا، سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران در این گفتگو به راه‌اندازی «مرکز جامع اطلاعات‌رسانی ترافیکی» اشاره کرده و اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که در ادامه فعالیت‌ها و اقدامات در پلیس راهور تهران بزرگ برای شهروندان عزیز تهرانی در نظر داریم راه‌اندازی مرکزی به نام مرکز جامع اطلاعات‌رسانی ترافیکی است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه افزود: در اجرای این طرح قرار بر این شده تا وضعیت ترافیکی شهر تهران به صورت برخط و آنلاین به شهروندان پایتخت نمایش داده شود تا مردم بتوانند محل‌ها و معابری که در آن ترافیک وجود دارد را دیده و از وقوع تصادفات، خرابی خودرو یا اجرای طرح یا محدودیت را به صورت آنلاین و برخط مطلع شوند.

سرهنگ موسوی پور با تاکید بر اینکه  رانندگان و شهروندان با نصب این اپلیکشین در تلفن هوشمند خود می‌توانند آخرین وضعیت ترافیکی شهر تهران را در لحظه ببینند افزود:  پلیس در این سامانه لحظه به لحظه وضعیت ترافیکی شهر تهران را اطلاع رسانی کرده و اگر کوچک ترین اتفاق  ترافیکی در سطح شهر تهران دیده شود  اطلاعات آن بلافاصله در این مرکز جامع ترافیکی جهت مطلع شدن شهروندان و رانندگان اقدام خواهد شد.

سرهنگ موسوی پور در انتها افزود: مقدمات اجرای این طرح و راه اندازی آن فراهم شده و امیدواریم تا ۲ ماه دیگر شاهد راه‌اندازی این سامانه باشیم.

 

کدخبر: 935569 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟