حضور به موقع پلیس در ناامنی ها، توطئه دشمنان را خنثی کرد

به گزارش رکنا، صبح امروز، سردار نجات، جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران ، ضمن حضور در مراسم صبحگاه مشترک یگان های انتظامی تهران بزرگ، فرارسیدن هفته انتظامی را گرامیداشت و گفت: وجود امنیت از مرزها تا کوچه کوچه های شهرهای بزرگ، مرهون تلاش های شبانه روزی پلیس و همکاری بسیج با نیروهای انتظامی است.

این مقام انتظامی، با اشاره به این که سلامت و امنیت، نعمت هایی پنهان هستند که تا مورد تهدید قرار نگیرند، قدرشان دانسته نمی شود، اظهار داشت: امنیت همچون هوایی پاک است که تا زمانی که مورد تهدید قرار نگیرد کسی قدر آن را نمی داند و حضور پلیس در شرایط بحرانی می تواند این تهدیدها را خنثی کرده و نقشه دشمنان امنیت و آرامش شهروندان را نقش بر آب کند.

وی تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا ناامنی را ایجاد کند اما پلیس، سپاه نیروهای بسیج و ارتش اجازه هیچگونه اقدامی را به آنها نمی دهند.

سردار نجات، هماهنگی میان یگان های انتظامی و بسیج، در برقراری امنیت در شهرها را مثال زدنی خواند و گفت: همکاری میان این نهادها در برقراری نظم و امنیت شهروندان بسیار عالی و مورد تمجید است و هرگاه پلیس نیازمند به همکاری بسیج باشد، در کنار آنها خواهیم بود.

وی در پایان، از مقام شامخ، شهدای امنیت که با جان خود امنیت شهروندان را تامین می کنند، ادای احترام کرد و بیان داشت: استقلال این مرز و بوم مدیون تلاش های شبانه روزی پلیس و شهدای جان برکف این کشور و صبوری خانواده های آنان است.

کدخبر: 935387 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟