علت خودکشی یکی از عاملان قتل مونا حیدری در اهواز اعلام شد! / خواهرش چه گفت؟

به گزارش رکنا، 11مهرماه بعد از شنیدن خبر خودکشی یکی از عاملین قتل مونا حیدری در اهواز خبرنگار رکنا بر اساس گفته های یک منبع آگاه علت خودشکی حیدر حیدری را عذاب وجدان این پسر نوجوان به علت فراموش نکردن چهره مقتول عنوان کرد.

حیدرحیدری در سال 1401 و پس از مباشرت در قتل همسر برادرش در اهواز به ۴۵ ماه حبس تعزیری محکوم شده بود که گویا 4 ماه قبل از زندان آزاد شده و پس آن در اواسط شهریور با اینکه 15 سال بیشتر نداشت خودش را حلق آویز کرد.

اما صبح امروز خبرگزاری فارس نوشت: مرگ حیدر حیدری یکی از عاملین قتل وحشتناک زن جوان 17 ساله اهوازی به دست همسرش اختلافات خانوادگی بوده است.

خواهر حیدر حیدری در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، گفت: حیدر بعد از آزادی همیشه ماشین پدرم را برمی‌داشت و به همراه دوستان خود به گردش می‌رفت با توجه به اینکه دو مرتبه تصادف کرده بود، پدرم وی را تهدید کرد که دیگر حق ندارد از ماشین استفاده کند.

وی با بیان اینکه بابت تصادفی که رخ داده بود پدرم دیگر ماشین خود را به حیدر نداد،  افزود: حیدر به پدرم  گفته بود یا ماشین خودت را به من می‌دهی یا برای من ماشین بخر که پدرم زیر بار نرفت و گفت: اول باید به خدمت بروی، گواهینامه بگیری و بعد از آن برایت ماشین می‌خرم.

وی در ادامه گفت: بحث بین برادر و پدرم بالا گرفت و زیر بار نرفتن پدرم برای خرید ماشین سبب شد حیدر عصبی شود و خودکشی کند.

به گفته خواهر حیدر حیدری، حیدر چهار ماه گذشته با کفالت از زندان آزاد شده و حدود یک ماه است که از خودکشی او می‌گذرد و هنوز مراسم چهلم اش هم برگزار نشده است.

کدخبر: 934488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟