اجرای طرح سراسری آرامش در شهرستان آبادان / جمع آوری 85 معتادمتجاهر

به گزارش رکنا، رئیس پلیس شهرستان آبادان با اشاره به جمع آوری 50 معتاد متجاهر دریوم جاری و35نفر در طرح های قبلی ، گفت: همزمان با بازگشایی مدارس، پلیس با اجرای طرح "آرامش در شهر" با جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در محیط پیرامون مدارس، در صدد ایجاد محیطی امن و آرام برای شهروندان و دانش آموزان در طول سال تحصیلی است.

 سرهنگ "کیومرث کشوری"رئیس پلیس آبادان با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت مشاعات ساختمانی وتجهیزات معابرعمومی و پارکها  در مناطق مختلف آبادان، رسیدگی به موضوع در دستور کار مامورین پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ها با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و توان عملیاتی یگان امداد با انجام اقدامات میدانی ابتدا9خرده فروش مواد مخدر همراه با6سارق را شناسایی و دستگیر کردند،در بازرسی از مخفیگاه آنان،مقادیری مواد خانمان سوز مخدر به صورت بسته بندی همراه با اموال مسروقه مشاعات ساختمانی کشف و ضبط گردید.

سرهنگ کشوری با اشاره به جمع آوری50معتاد متجاهر درسطح شهرستان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در ادامه طرح پاکسازی باهماهنگی قضایی ، در راستای آرامش شهروندان،بویژه دانش آموزان تعداد50نفر معتاد متجاهر را در مورخ ۱۰مهرماه در سطح معابر،اطراف مدارس ، پارکها و حاشیه شهرستان جمع آوری و پس از غربالگری و انجام معاینات پزشکی برابرماده16به کمپ ترک اعتیاد مرکز استان ،معرفی شدند.

کشوری انجام سرقت های خرد نظیر تجهیزات معابر ،پارکها و مشاعات ساختمانی را ازجمله سوابق و اقدامات بزه از سوی معتادان متجاهر عنوان کرد و در خاتمه گفت:هدف پلیس از جمع آوری معتادان متجاهر،ابتدا ساماندهی  وهدایت آنان به سمت مراکز ترک اعتیاد باهمکاری سازمانها و ادرات مربوطه وسپس  افزایش احساس امنیت در سطح شهرستان است.

 

علی رنجکش

 

کدخبر: 933814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟