ترافیک نیمه‌سنگین در جاده هراز

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیک جاده‌های کشور گـفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافت‌های از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور، در حال حاضر ترافیک در مسیر شمال به جنوب جاده هراز در محدوده کلرد نیمه سنگین اما روان است. در دیگر محورهای مواصلاتی مشکل و گره ترافیکی خاصی وجود ندارد، اما پیش‌بینی می‌شود که با نزدیک شدن به عصر شاهد افزایش نسبی حجم ترافیک در آزادراه کرج - تهران باشیم.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت:‌گزارش‌ها حاکی از وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان است. در این شرایط لازم است که رانندگان با دقت و احتیاط بیشتری رانندگی کنند و چراغ خودروی خود را حتی در طول روز روشن بگذارند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین درباره محورهای دارای ممنوعیت تردد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. همچنین محور گیلانغرب – سومار نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این شماره تماس گرفته و از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اطلاع پیدا کنند تا بتوانند مناسب‌ترین مسیر و زمان را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

 

کدخبر: 931160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟