بازداشت زن و شوهر به خاطر کلاهبرداری میلیاردی در اهواز

به گزارش رکنا ؛ سرهنگ سیروس دریکوند رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: در پی ارجاع پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی بدین شرح که خانمی در زمان‌‌های متفاوت پس از خرید طلاجات و رایانه همراه از چهار مغازه شهرستان‌های باوی و اهواز حساب بانکی فروشندگان پس از چند روز مسدود شده است.

وی افزود: در پیگیری‌های اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد حساب فروشندگان به دلیل شکایت افرادی تحت عنوان کلاهبرداری که وجوه آن‌‌ها به صورت غیرمجاز انتقال یافته‌اند بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با اقدامات فنی و تخصصی متهمان که یک زن و شوهر بودند را در شهرستان اهواز شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم (مرد) از سال 1399 تاکنون به دلیل کلاهبرداری‌های متعدد تحت تعقیب مراجع قضائی استان‌های مختلف کشور است، گفت: در تحقیقات پلیس از شکات مشخص شد شکات با ورود به لینک جعلی حساب بانکی آن‌ها هک شده است.

دریکوند بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 930105 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟