تصادف شدید کامیونت با کامیون 3 مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان مومنی با اشاره به این خبر، گفت: صبح امروز در محدوده بزرگراه آزادگان به غرب لاین اصلی (روبروی تره بار) یکدستگاه کامیونت که در این مسیر در حال تردد بوده با یک دستگاه کامیون دیگر به شدت برخورد می کند.

وی افزود : بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم های کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل حادثه، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند که مشخص گردید، عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیونت علت این حادثه بوده است.

سرهنگ مومنی گفت: شدت حادثه به قدری بوده که راننده و دو سر نشین کامیونت مصدوم شدند که با حضور توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل گردیدند.

وی از رانندگان خواست ضمن رعایت حق تقدم در حین رانندگی و احترام به حقوق دیگر رانندگان از سرعت و سبقت در معابر جدا خودداری نموده در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند و همچنین از توقفات غیر ضرور در حاشیه راه بدون استفاده از وسایل هشدار دهنده جدا خودداری نمایند.

کدخبر: 929358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟