۱۸ کشته و مصدوم در حوادث رانندگی امروز خوزستان

به گزارش رکنا از خوزستان، عارف اصل شرهانی  گفت: بر اثر برخورد خودروهای سمند و اتوبوس، پنج کیلومتر بعد از عبدالخان به سمت چذابه در ساعت ۴:۰۵ دقیقه بامداد امروز ۱۵ شهریورماه، پنج نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند.

وی افزود: سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند و فوتی ها شامل: سه نفر مرد و ۲ زن با هویت نامشخص در رده سنی ۲۰ تا ۳۵ سال و مصدوم یک مرد ۴۲ ساله می باشد.

اصل شرهانی ادامه داد: در حادثه ای دیگر، به علت واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در ساعت ۷:۱۵ دقیقه امروز در خروجی هندیجان یک پسر ۱۹ ساله مصدوم گردید که توسط آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان شهدای هندیجان منتقل شد.

وی در خصوص حادثه ای دیگر، توضیح داد: تصادف خودروهای پژو ۲۰۷ با مینی بوس نیز، ساعت ۵:۳۰ دقیقه در روستای بردیه دشت آزادگان رخ داد و ۶ نفر مجروح به جا گذاشت که شامل یک دختر بچه سه ساله و چهار زن ۳۵ تا ۵۵ ساله و یک مرد ۴۸ ساله گزارش شده است که مصدومان توسط ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان نفت سوسنگرد اعزام شدند.

اصل شرهانی افزود: همچنین در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در جاده قدیم اندیمشک به پل دختر در شامگاه روز سه شنبه پنج نفر مصدوم شدند که مصدومان شامل: سه نفر زن و ۲ نفر مرد اعلام شد که توسط ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک انتقال یافتند.

 

کدخبر: 926383 ویرایش خبر
لینک کپی شد
بهنام رضایی (مالمیر)
آیا این خبر مفید بود؟