پدر بی رحمی که دخترش را مجبور به دزدی می کرد به دام پلیس افتاد!

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد نگهبان، فرمانده انتظامی شهرستان مشهد در خبری اعلام کرد: در پی گزارش چند فقره کش‌روی گوشی‌‌های تلفن همراه شهروندان در مراکز خرید هسته مرکزی شهر، مراتب در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری شیرازی قرار گرفت.

سرهنگ نگهبان اضافه کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری شیرازی با بازبینی دوربین‌های مداربسته محدوده‌های سرقت، سارق را که دختری نوجوان بود را شناسایی و پس از کنترل نامحسوس محل با همکاری کلانتری بانوان، متهم را دستگیر و در بازرسی از وی گوشی تلفن همراه مسروقه‌ای را کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد تاکید کرد: متهم ۱۴ ساله که جثه‌ای ریز و نحیف داشت، هنگام حضور در کلانتری زیر گریه زد و در حضور مددکار کلانتری اعلام کرد که پدرش که اعتیاد شدید به ماده مخدر شیشه دارد، او را با آزار و تهدید مجبور به کش‌روی گوشی تلفن همراه شهروندان در مراکز خرید هسته مرکزی شهر کرده است.

وی گفت: در ادامه تحقیقات با توجه به اظهارات دختر نوجوان که مدعی بود پدرش با داغ کردن دستانش با قاشق داغ او را تاکنون به سه فقره کش‌روی گوشی تلفن همراه مجبور کرده، پرونده قضایی با موضوع کودک‌آزاری تشکیل و با هماهنگی مقام قضایی او به پزشکی قانونی معرفی شد که در بررسی کادر پزشکی آثار متعدد سوختگی در دو دستش ادعای این دختر بچه را تایید می‌کرد.

فرمانده انتظامی مشهد همچنین اظهار کرد: بازپرس شعبه ۳۰۲ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به همراه تیمی از ماموران دایره تجسس کلانتری شیرازی جهت تحقیق درباره وضعیت اخلاقی و اجتماعی پدر این دختر نوجوان عازم منطقه پنج‌تن شدند.

سرهنگ نگهبان در خاتمه سخنان خود افزود: با تأیید ادعای این دختر مبنی بر اعتیاد و آزار و اذیت‌های پدرش، توسط همسایه‌ها با دستور قضایی پدر سنگدل که ۳۰ سال سن دارد دستگیر و با صدور حکمی روانه زندان شد.

 

کدخبر: 924782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟