شکست عشقی قهرمان کاراته ایران از او یک سارق ساخت + گفتگو

به گزارش رکنا، در میان متهمانی که دستگیر شده‌اند، فرهاد یکی از تازه‌کارهاست که برای نخستین‌بار در زندگی‌اش مرتکب خلاف شده و به دام پلیس افتاده است می گوید  قهرمان سابق کاراته است و به او لقب جنگجوترین کاراته‌کا را داده‌اند.

چه اتفاقی افتاد که قهرمان کاراته تبدیل به یک دزد حرفه‌ای شد؟

راستش ماجرای عجیبی در زندگی من رقم خورد که مرا تبدیل به سارق کرد. همه‌‌چیز از چند ‌ماه قبل شروع شد؛ زمانی که با دختری آشنا شدم و برای تولدش قرار رفتن به کافه‌ای در مرکز شهر را گذاشتیم. وقتی دختر موردعلاقه‌ام رسید وحشت‌زده و هراسان بود. علتش را که پرسیدم گفت: در بین راه پسری مزاحمش شده و به زور گوشی موبایلش را گرفته و شماره خودش را ذخیره کرده است. او از دختر موردعلاقه‌ام خواسته بود تا با او تماس بگیرد و قرار ملاقات بگذارند. من گشتم مرد مزاحم را پیدا کردم و با وی قرار گذاشتم تا او را گوشمالی بدهم. آن روز چاقویی زیر گلویش گذاشتم و وی را تهدید به قتل کردم. بعد موبایلش را دزدیدم و عکس‌های شخصی وی را در فضای مجازی منتشر کردم تا دیگر مزاحم هیچ دختری نشود؛ همین اتفاق موجب شد تا تبدیل به یک سارق حرفه‌ای شوم.

این موضوع چه ارتباطی به سارق شدنت داشت؟

نمی‌دانم انگار از این کار خوشم آمد. بیشتر به‌خاطر تفریح و هیجانش به ادامه این کار ترغیب شدم!

با چه شگردی سرقت می‌کردی؟

به رفیقم گفتم که می‌آیی برای سرگرمی برویم سرقت کنیم؟ او هم گفت: هستم. به این ترتیب راهی خیابان‌ها شدیم و اغلب پشت ترافیک و چراغ قرمزها، ‌گوشی طعمه‌هایمان را به سرقت می‌بردیم. باور کنید نیاز مالی ندارم و صرفا برای سرگرمی و هیجان از نتیجه کار، دزدی می‌کردم. من ورزشکارم و مدرک قهرمانی دارم.

چه ورزشی؟

سال‌هاست در رشته کاراته فعالیت می کنم و چند مدال مختلف استانی دارم. یک‌بار در کشور هم قهرمان جهان شدم. چند سال قبل در کشور اسپانیا مقام گرفتم و به من لقب جنگجو‌ترین کاراته‌کا را داده بودند، اما الان اینجام و دستبند اتهام بر دستانم است؛ درحالی‌که می‌خواستم درسم را ادامه بدهم و فضانورد شوم. می‌دانید یکی از رویاهای من رفتن به فضا و دیدن سیاره‌های منظومه شمسی است.

با گوشی‌های سرقتی چه می‌کردی؟

دوستم گوشی‌ها را می‌فروخت و من چون نیاز مالی ندارم، پولی نمی‌گرفتم.

چطور دستگیر شدی؟

آخرین طعمه ما یک بوکسور بود که با ما درگیر شد؛ هرچند من کاراته کارم، اما او مرا شکست داد و موجب شد تا دستگیر شویم.

 

کدخبر: 924102 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟