شبیخون پلیس به بیش از هزار تبهکار در عملیات پلیس کرج / سردار هداوند مطرح کرد + عکس

به گزارش خبرنگار رکنا: سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز  صبح امروز در حاشیه نمایشگاهی با عنوان پنجمین طرح ارتقا امنیت اجتماعی با بیان اینکه این طرح به صورت ماهانه اجرایی می شود، گفت: دراین طرح که طی ۴۸ساعت گذشته عملیاتی شده است در راستای ارتقای امنیت شهروندان یک هزارو ۴۱متهم  شامل سارق مالخر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر و اراذل واوباش شناسایی ودستگیر شدند.

وی با بیان اینکه ۴۷باند سرقت و ۱۷ مالخر در دو روز گذشته شناسایی ودستگیر شده اند گفت:۱۳اراذل و اوباش که با مزاحمت به نوامیس وایجاد رعب و وحشت باعث سلب آرامش مردم شده بودند نیز طی یک عملیات حساب شده  دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز همچنین به دستگیری ۷۳ توزیع کنند مواد مخدر اشاره کرد وگفت :در این طرح با تلاش پلیس تخصصی مبارزه بامواد مخدر ۶۴کیلو شیشه از خانه یو قاچاقچی مواد مخدر در کمالشهر کرج شناسایی و کشف شد .

طرح ارتقای امنیت اجتماعی

وی درادامه ازکشف ۲۵۵کیلو گرم تریاک و کشف ۳۰کیلو گرم حشیش در ۴۸ساعا گذشته خبر داد و افزود :۳۵قبضه سلاح شکاری وجنگی ده ها قبضه سلاح سرد شامل چاقو قنمه و شمشیر از دیگر کشفیات پلیس البرز در ایمدت بوده است.

هداوند همچنین به کشف ۴۵دستگاد خودرو سرقتی ۹دستگاه موتور سیکلت و ۲۵۰ گوشی  اشاره کردو گفت :نزدیک به ۴۰۰تکه لوازم خانه ۳۰۰فقره لوازم خودرو ۳۳۰ بهره سرقت خودرو و ۱۴۰ فقره موتور سیکلت پلاک مخدوش ازمتهمان کشف و ضبط شد.

وی درباره ارزش ریالی اموال مسروقه نیز گفت ارزش ریالی کل اموال نسروقهد۲۸۰میلیارد تومان بوده است.

فرمانده انتظامی البرز همچنین به دستگیری ۶۰۰متهن بعنوان سارق اشاره کردو افزود این متهمان تاکنون به یکصد فقره سرقت اقرار کرده اند.

هداوند با تاکید براینکه این طرح به صورت مستمر وماهات اجرایی می شود گفت:به دنبال اجرای طرح ها درقالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا کنون ۱۰ درصد جرائم مربوط به سرقت کاهش یافته است.

وی درپایان با اظهار اینکه شهروندان خط قرمز ما هستند گفت:رضایت خاطر آنها  در الویت کاری ما قرار دارد وی از مردم خواست اگر  ماموری با لباس پلیس به شما مراجعه می‌کنند حتما کارت شناسایی اورا کنترل کنید و درمواقعی که به او شک کردید  موضوع را با مرکز فوریت های ۱۱۰ درمیان بگذارید.

کدخبر: 922253 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟