دستگیری سارقان احشام در آبادان

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا اشیری جانشین رئیس پلیس آبادان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از مناطق روستایی این شهرستان و اعلام طرح دستگیری متهمان بلافاصله چند اکیپ از ماموران پلیس آگاهی و انتظامی این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه سارقان با یکدستگاه خودرو 405 سفید رنگ اقدام به سرقت کرده و سپس متواری شدند، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی با کمک عوامل انتظامی پس از ایست و بازرسی مقطعی موفق شدند خودروی مورد نظر را در یکی از مسیر های حاشیه شهرستان توقیف و دو نفر سارق احشام را دستگیر کنند.

جانشین رئیس پلیس آبادان با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل خودرو متعلق به متهمان تعداد 2 راس گوسفند کشف شد، بیان کرد : سارقان ضمن اعتراف به بزه انتسابی به دو فقره سرقت عادی و سرقت مسلحانه احشام در سطح شهرستان معترف شدند.

 سرهنگ اشیری درخاتمه از تشکیل پرونده علیه متهمان و رد مال خبر داد و خطاب به شهروندان دارای احشام توصیه کرد: عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عوامل زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری ها می‌باشد که لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت توجه به توصیه‌های پلیس را مورد توجه قرار دهند.

علی رنجکش

کدخبر: 918468 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟