خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) توفیق الهی است

به گزارش رکنا، سردار محمد شرفی در بازدید از پایانه مرز باشماق مریوان گفت: خداوند را شاکرم که در جمع مردم فهیم و قدرشناس استان کردستان حضور پیدا کردم تا از نزدیک در جریان اقدامات انتظامی در راستای خدمت رسانی به زائران باشیم.

وی افزود: امنیت کامل در استان کردستان برقرار است و کارکنان انتظامی و مرزبانی با روحیه جهادی در جهت ایجاد امنیت و آرامش مردم به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور با بیان اینکه اقدامات خوبی برای خدمت رسانی به زائران در مرز باشماق انجام شده، بیان داشت: انتظامی کشور آمادگی کامل جهت تأمین امنیت و آرامش زائران اربعین را دارد.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا در مرز باشماق مریوان به مأموریت ویژه پلیس پرداخت و افزود: مهمترین مأموریت انتظامی کشور در اربعین تأمین امنیت زائران اباعبدالله الحسین (ع) است و پلیس برای تحقق آن با اقتدار در میدان خواهد بود.

وی با اشاره به کنترل ترافیک در این ایام گفت: هدف اصلی ما پیشگیری وکاهش آسیب پذیری ناشی از تصادف و سوانح جاده‌ای است تا مسافران در صحت و سلامت و امنیت به زیارت اعزام و به محل سکونت خود برگردند.

سردار شرفی در ادامه پایش مرزی را یکی دیگر از مأموریت مهم انتظامی دانست و افزود: مرزبانان با اقتدار و جدیت این مهم را در دستور کار دارند.

وی با اشاره به موضوع گذرنامه‌ها گفت: با اجرای طرح‌های پیش بینی شده، گذرنامه ویژه اربعین به اندازه کافی موجود است و هم وطنان از طریق سامانه پلیس من و حضوری از طریق پلیس گذرنامه با کمترین هزینه می‌توانند در خصوص دریافت گذرنامه اقدام کنند.

سردار شرفی بیان داشت: زائران سال گذشته به خوبی از مهمان نوازی استان یاد کرده اند و ما نیز قدردان بزرگی این مردم فهیم و با فرهنگ هستیم.

 

کدخبر: 917745 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟