رفع 99 قاطع پر تصادف در تهران

به گزارش رکنا،  سرهنگ مصطفی زینی‌ون  اظهارداشت: یک هزار و ۲۴ کیلومتر بزرگراهی که در شهر تهران وجود دارد و بعضاً نیاز به گسترش دارند و این مقدار از بزرگراهها جوابگوی نیاز ترافیک و رفع مشکلات ترافیک شهر تهران را نمی‌دهند.

وی گفت: قطعا شهر تهران با این روند رشد جمعیتی و شهرک هایی که در اطراف این شهر در حال توسعه هستند و سفرهای روزانه‌ای که در شهر تهران داریم، قطعاً یکی از راهکارها برای کنترل و مدیریت ترافیک، بحث بهبود شبکه معابر، ساخت معابر بزرگراهی جدید و تکمیل بزرگراهها است.

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: اگر تقاطع‌های ناقص پایتخت تقاطع‌ها تکمیل و دسترسی‌های آن تامین شود در کاهش مسافت و روان‌سازی ترافیک، کاهش زمان سفر و صرفه‌جویی مصرف سوخت قطعاً موثر خواهند بود.

سرهنگ زینی وند ادامه داد: در حال حاضر ۳۸ تقاطع در برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای رفع نقص قرار دارد و ۲ بزرگراه در حال ساخت وجود دارد و یک آزادراه در قسمت شرقی برای ساخت و تکمیل وجود دارد.

وی در پایان گفت: دوستان ما در حوزه مدیریت شهری یک سری تقاطع‌ها را رفع نقص کرده اند و موارد دیگر را نیز در دستور کار قرار داده تا رفع نقص و به بهره برداری برسند.

 

کدخبر: 917096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟