قتل خونین فوتبالیست جوان در نخستین شب های محرم / پسر جوان در امیدیه چاقو چاقو شد + عکس و گفتگو با مادر مجید

به گزارش رکنا، ۲ مرداد امسال روستای نمره از توابع شهرستان امیدیه خوزستان در جریان جنایتی هولناک رنگ خون به خود گرفت.

در این حادثه یکی از جوانان روستا که قبلا به اتهام شرارت سابقه تحمل حبس داشت با همدستی یکی از دوستان خود جوان ۲۳ ساله ای به نام مجید مرشدی را به قتل رساندند.

قتل مجید در روستای نمره

صدای مادر مجید هنوز هم به خاطر غم از دست دادن جوان رعنای خود گرفته است.

او ماجرای این قتل را برای خبرنگار ما اینطور روایت می کند: در نزدیکی ایام محرم و عزاداری امام حسین که می شد، پسرم به همراه چند دوستش به فکر تهیه دمام می افتادند. دمام همان طبلی است که با پوست بز یا گوسفند تهیه می شود. بعد از آن در ایام عزاداری استفاده می کنند.در آستانه محرم امسال هم مجید به روستای ارمش از توابع رامهرمز رفت و پوست آورد که این پوست ها باید تمیز می شد تا بتوانند با طناب های ضخیم آن را ببندند و طبل درست کنند.

مادر مقتول در ادامه می گوید: شب حادثه مصادف بود با اولین شب های عزاداری سیدالشهدا. آن شب بعد از عزاداری، مجید به دوستانش گفته بود که بیایید با هم عکس بگیریم. انگار قسمت این بود که آن شب یادگاری با دوستانش داشته باشد.بعد به خانه آمد. من هم از عزاداری آمده بودیم و در خانه با بچه های دیگر همگی خواب بودیم. در خواب و بیداری متوجه شدم که موبایل مجید زنگ خورد. شنیدم که فقط گفت بله؛ باشه! بعد خوابم برد تا اینکه پسر بزرگترم بالای سرم آمد و گفت مجید کجا رفته؟ گفتم نمی دانم فکر می کردم خوابیده است. گفت از بیمارستان زنگ زده و می گویند مجید چاقو خورده است. خیلی سریع خودم را به بیمارستان رساندم. به پا و شقیقه و پشت سر پسرم ضربه چاقو زده بودند. ساعتی بعد جانش را از دست داد.

ماجرا چه بود؟

تعدادی از دوستان مجید که شاهد ماجرا بودند، جریان حادثه را برای مادر مجید روایت کردند: دوستانش می گفتند که آن شب قرار گذاشتند با هم برای تمیز کردن پوست ها جایی جمع شوند. در آن محل قاتل و دوستش که حضور داشتند. بعد به مجید اعتراض کرده و گفته بودند چرا آنها را برای خرید پوست نبرده بودند. با همین بهانه با مجید درگیر شده بودند. دوستان مجید می گفتند که پسر من قصد درگیری با آنها را نداشته اما وقتی متهمان به عزای حسینی اهانت کردند با آنها درگیر شد که منجر به چاقو کشی متهمان و قتل پسرم شد. پسرم به تازگی از خدمت برگشته بود. با کارگری کسب درآمد می کرد و اهل ورزش بود و در تیم فوتبال بازی می کرد. همه اهل محل او را دوست داشتند و جوان آرامی بود.

بنابراین گزارش متهمان پرونده به شهر کرمان گریخته و آنجا شناسایی و دستگیر شدند.

رسیدگی به این پرونده در جریان قضایی قرار دارد.

مجید مرشدی

مجید مرشدی

مجید مرشدی

کدخبر: 916201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
فاطمه شیخ علیزاده دبیر گروه حوادث: حسین خزائی فر
آیا این خبر مفید بود؟