دستگیری عاملان آتش زدن 35 هکتار از مزارع کشاورزی و تیراندازی به خانه ها در اهواز

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس کلانشهر اهواز در گفتگو باخبرنگار حوزه انتظامی رکنا اظهار داشت: باتوجه به وقوع یک فقره  وقوع آتش افروزی اراضی کشاورزی در روستای مگطوع همچنین تیراندازی به درب منزل یکی از اهالی این روستا بلافاصله ماموران انتظامی این کلانشهر جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در اثر آتش سوزی حدود 35هکتار از مزارع کشاورزی به کلی خاکستر شدند با افراد مسلح نیز با سلاح جنگی کلاش اقدام به تیراندازی به درب یک خانه نمودند.

رئیس پلیس کلانشهر اهواز تصریح کرد: با توجه به گستردگی آتش سوزی در منطقه، باحضور به موقع عوامل انتظامی و تلاش مضاعف عوامل آتش نشانی و کمک‌های مردمی، آتش سوزی با مشقت و تلاش فراوان در کمترین زمان ممکن و بدون خسارت جانی مهار شد.

وی خاطرنشان کرد: با تحقیقات گسترده و بررسی‌های فنی و دقیق پلیسی 2 برادر که عاملان ایجاد حریق وهمچنین تیراندازی در روستای مگطوع بودند  را شناسایی و پس از هماهنگی با بازپرس شعبه23دادسرای عمومی وانقلاب دستگیر کردند.

رئیس پلیس کلانشهر اهواز گفت دربازرسی از متهمین خودروی که متهمین با آن اقدام به تیراندازی وآتش افروزی کرده بودند نیز کشف وضبط شد ومتهمین نیز باقرار روانه زندان شدند.

علی رنجکش

کدخبر: 916127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟