این زن با شگردی خاص راننده ها را در تهران بیهوش می کرد + جزییات

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: اواسط اردیبهشت ماه سال جاری با وقوع چند فقره سرقت مشابه به شیوه بی هوشی رانندگان مسافرکش، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان زبده پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقاتی از مال باختگان دریافتند؛ متهم در سطح شهر تهران به عنوان مسافر درخواست خودرو می کرده و پس از اینکه سوار بر خودرو می شده به بهانه خرید اقلام خوراکی از ماشین پیاده می شده و پس از اینکه به راننده نوشیدنی تعارف می کرده است، راننده خودرو با خوردن نوشیدنی مسموم ، بیهوش و پس از اینکه به هوش آمد متوجه می شده که تمامی اموال با ارزش او از داخل خودرو به سرقت رفته است.

کارآگاهان با توجه به اهمیت موضوع و حرفه ای بودن سارق، محل های تردد متهم را شناسایی کردند و در ادامه با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم موفق شدند هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

سردار گودرزی در ادامه با بیان اینکه سارق زن 50 ساله در بازجویی های اولیه به 50 فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرد، ادامه داد: متهم در پی جوئی های انتظامی اظهار کرد اموال به سرقت را به مالخری می فروخته است .

با شناسایی مالخر اموال مسروقه و دستگیری متهم در مخفیگاهش تعدادی از اموال به سرقت رفته کشف و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کدخبر: 916033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟