دستگیری ۴۹ سارق و مالخر در طرح ضربتی پلیس لرستان / کشف ۴۳ قبضه سلاح و بیش از ۱۱کیلوگرم انواع مواد مخدر

 به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار "یحیی الهی" در حاشیه طرح عملیات مشترک و ضربتی که به صورت همزمان و گسترده در سطح استان به مرحله اجراء درآمد اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع و بی امان پلیس با سارقان، افراد مالخر و خرده فروشان مواد مخدر و هنجارشکن با اقدامات خوب و اشراف اطلاعاتی همکاران مجموعه انتظامی استان در ۲۴ ساعت گذشته موفق به شناسایی و دستگیری ۴۹ سارق و مالخر شدند.

وی با بیان اینکه در این طرح تعداد ۴۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی فاقد مجوز بهمراه مقادیری فشنگ کشف شده است گفت: ۲۹ نفر متهم در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان بیان داشت: همچنین ماموران  موفق به کشف مقدار ۱۱ کیلو ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی و مقدار ۹ لیتر مواد پیش ساز تولید ماده مخدر شیشه و تعداد ۶۲۰ عدد انواع قرص های مخدر و روانگردان شدند که در این رابطه  ۲۱ نفر قاچاقچی و خرده فروش دستگیر و تعداد ۶۱ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در این طرح تعداد ۵ خودرو حامل بیش از یک هزار و ۶۴۴ قلم انواع ظروف آشپزخانه ، تجهیزات رایانه ای ، لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق نیز توقیف و کشف که ارزش این محموله ها بیش از ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار الهی با اشاره به دستگیری ۳۱ نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضایی ، انتظامی و غیره گفت: تعداد ۸ نفر اراذل و اوباش نیز دستگیر شده است. 

فرمانده انتظامی استان لرستان ضمن تقدیر و تشکر  از همکاری خوب مردم  و تعامل و حمایت دستگاه قضایی استان تصریح کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و همت کارکنان سخت کوش انتظامی استان با قاطعیت با افراد هنجارشکن برخورد خواهد کرد.

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 915524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟