حکم اعدام برای رابطه شوم مرد متاهل با زن متاهل / فیلم های سیاه فاش کرد + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده با شکایت مردی جوان آغاز شد. وی که به پلیس اگاهی رفته بود از همسرش و یک مرد غریبه به خاطر رابطه پنهانی شکایت کرد.

وی گفت: من و همسرم پنج سال است  که با هم ازدواج کرده‌ایم  و مدام با هم اختلاف داریم. تا اینکه متوجه رفتارهای مشکوک همسرم شدم و او را زیر نظر گرفتم تا اینکه چند روز قبل پی بردم همسرم شیدا با یکی از بستگانم به نام پارسا که او نیز متاهل و صاحب یک فرزند است رابطه پنهانی دارد.

 با این شکایت زن جوان و مرد متاهل بازداشت شدند. وقتی پلیس در بازبینی فیلم‌های ذخیره شده در گوشی موبایل آنها اسنادی را مبنی بر رابطه پنهانی کشف کرد آنها به جرم سیاه اعتراف کردند.

به این ترتیب زن و مرد جوان در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

در این جلسه که غیرعلنی برگزار شد شیدا و گفت: من از همان ابتدای ازدواج با همسرم اختلاف دارم ما هیچ رابطه‌ای با هم نداشتیم و من و همسرم به فکر طلاق بودیم به همین خاطر با پارسا تلفنی صحبت می‌کردم. شوهرش نیز این ماجرا را تایید کرد.

سپس پارسا که همسر و فرزند دارد در جایگاه متهم ایستاد و به رابطه پنهانی با زن جوان اعتراف کرد.

همسر وی که در دادگاه حاضر بود گفت: همسرم با من رابطه خوبی داشت و من اصلا  نمی‌کردم با کسی رابطه پنهانی داشته باشد.من هم برای او اشد مجازات می خواهم.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده مرد متاهل را به خاطر زنای محسنه به اعدام محکوم کردند.

 اما زن جوان به ۱۰۰ ضربه شلاق و همچنین مجازات تکمیلی بدل از حبس محکوم شد .قضات دادگاه زن جوان را محکوم کردند تا به مدت یک سال پنجشنبه و جمعه‌ها در بخش نظافت یک بیمارستان کار کند.

کدخبر: 912794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟