انهدام شرکت هرمی در رودسر/ ۱۵ نفر دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سردار عزیزاله ملکی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه معمولاً سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به ویژه جوانان در این شبکه‌ها اقدام می‌کنند، اظهار کرد: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی داخل منزلی استیجاری واقع در شهر واجارگاه شهرستان رودسر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پس از اقدامات فنی و نامحسوس صورت گرفته، صحت موضوع محرز و مأموران انتظامی با هماهنگی قضائی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس ۱۵ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کرد.

وی با اعلام اینکه متهمان از طریق فضای مجازی نسبت به انجام تبلیغات و فراخوان برای عضوگیری در حال فعالیت بودند، تصریح کرد: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سردار ملکی اضافه کرد: علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب افرادی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

کدخبر: 912048 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟