انهدام چهارمین باند قاچاق سلاح و مهمات در جنوب کرمان + جزییات

به گزارش رکنا ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان  بیان کرد:با دریافت  گزارشی مبنی بر ورود یک محموله قاچاق سلاح و مهمات به پهنای جغرافیایی استان کرمان ،بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار سیستم قضایی و اداره کل اطلاعات استان کرمان قرار گرفت.

قاضی مهدی بخشی  ادامه داد:در این عملیات پس از انجام  اقدامات پیچیده اطلاعاتی، این  باند هدف حمله  و ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان قرار گرفت  و دو نفر از عناصر ضد امنیتی سابقه دار و فعال در قاچاق و فروش سلاح در شرق کشور  شناسایی و دستگیر شدند.

مدعی العموم در استان کرمان اظهارکرد: در این عملیات ،نیروهای اداره اطلاعات جیرفت ۲۴قبضه سلاح کمری و بیش از ۴۰۰عدد فشنگ به همراه یک دستگاه خودرو را از اعضای این باند کشف و ضبط کردند .

وی خاطرنشان کرد: اعضای این باند در تلاش بودند انواع مختلف سلاح را از مرزهای شرقی کشور  به  کرمان وارد و از این طریق به دیگر استان‌ها منتقل کنند.دادستان کرمان با اشاره به این که برخورد دستگاه قضایی با قاچاقچیان سلاح و مهمات قاطع و عبرت آموز خواهد بود، گفت: رسیدگی به پرونده  متهمان دستگیر شده سریع و خارج از نوبت خواهد بود.

وی یادآور شد: با تلاش شبانه روزی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی طی امسال ، نزدیک  به ۳۰۰ سلاح غیرمجاز و جنگی در جنوب استان کرمان کشف و ضبط شده است.

 

کدخبر: 910883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟