آتش سوزی در کارگاه چوب روستای گچی شیراز / آتش نشانان به موقع رسیدند

به گزارش رکنا، هادی عیدی‌پور دوشنبه 26 تیرماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: آتش سوزی یک کارگاه چوب، ام دی اف و نئوپان واقع در روستای گچی ساعت 17 و 33 دقیقه امروز به سامانه ١٢٥ مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام و بلافاصله تیم‌های عملیاتی از 5 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: 4 سوله حدود 300 متری از این کارگاه طعمه حریق شده بود که با ارزیابی فرمانده عملیات، خودروهای اعزامی از ٥ ایستگاه در محل حادثه مستقر شدند.

عیدی‌پور اضافه کرد: کانون اصلی حریق در این کارگاه مربوط به یک سوله انتهایی با متراژ حدود 300 متر و حجم زیاد خاک اره جهت تولید نئوپان بوده که آتش از این نقطه به سایر سوله ها نیز سرایت کرده بود.

او خاطرنشان کرد: تعداد 20 نفر از آتش نشانان با خودروهای اطفایی سنگین، نیمه سنگین، خودرو حمل سیستم تنفسی و تریلی آب رسان در این عملیات ضمن حضور نسبت به اطفا و تخلیه دود از کارگاه چوب، ام دی اف و نئوپان اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، افزود: به دلیل حساسیت عملیات این کارگاه چوب آتش نشانان از چند جهت و با چند رشته لوله آبدهی پر فشار عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و با آبگیری متوالی، خنک کردن و لکه گیری بعد از تلاش بی وقفه توانستند حریق را مهار و خاموش کنند.

عیدی‌پور گفت: با توجه به حجم بالای شعله‌های آتش و گستردگی حریق هنوز میزان دقیق خسارت مشخص نیست و با وجود خسارت مالی، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدوم نداشته، و علت حادثه در دست بررسی است.

کدخبر: 910207 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟