مردی دوستش را به خاطر گوشی 4 میلیون تومانی کشت

به گزارش رکنا، مردی که جوانی را به خاطر چهار میلیون تومان با بنزین سوزاند و کشت پای میز محاکمه می‌رود.

متهم که به خاطر گوشی موبایل چهار میلیون تومانی با یک ظرف بنزین اقدام به آتش زدن مرد جوان کرده بود ابتدا همه چیز را منکر اما بعد مجبور به اعتراف شد.

یک سال قبل جسم نیمه‌سوخته مردی به بیمارستان منتقل شد. وضعیت دردناک مرد نشان می‌داد او زنده نخواهد ماند. با این حال پزشکان تلاش خود را آغاز کردند. تحقیقات نشان داد نام مرد سوخته سیناست. او به دلیل شدت سوختگی قدرت حرف زدن نداشت و در نهایت بعد از یک ماه در بیمارستان به دلیل عوارض ناشی از سوختگی و عفونت شدید جانش را از دست داد.

پلیس چهار مرد را که در محل آتش گرفتن مقتول حضور داشتند بازداشت کرد. آنها مدعی بودند آتش گرفتن سینا عمدی نبوده و اشتباهی بنزین روی او پاشیده شده است؛ اما گفته‌های خانواده مقتول همه چیز را تغییر داد. خواهر مقتول به پلیس گفت: چند روز قبل از حادثه فردی به نام محمود سراغ برادرم آمد. او قبلاً با برادرم دوست بود. زنگ در را زد. من گوشی آیفون را برداشتم و گفتم برادرم در خانه نیست. تهدید کرد و گفت، به برادرت بگو آب از سرم گذشته یا چهار میلیون می‌دهد یا خودش می‌داند چه می‌کنم.

این گفته‌ها از زبان همسر و دختر مقتول هم تکرار شد، تا اینکه یکی از متهمان به نام شهاب لب به اعتراف گشود و گفت: من و دو دوستم به نام‌های سعید و آرش نقشی در قتل نداشتیم و قاتل محمود است. او با سینا اختلاف داشت. روز حادثه من و سعید همراه محمود به پارک رفتیم. محمود به آرش گفت سینا را با خودش به پارک بیاورد؛ آنها اختلاف داشتند و قرار بود اختلاف را با هم حل کنند اما محمود روی سینا بنزین ریخت و فندک را کشید.

محمود ادعای دوستش را رد کرد و گفت: من بنزین ریختم اما فندکم خراب بود و آتش سوزی عمدی اتفاق نیفتاد.

دو متهم دیگر گفته‌های شهاب را تایید کردند و گفتند: درگیری به خاطر تلفن همراه بود. محمود ما را غافلگیر کرد. او روی سینا بنزین ریخت و حتی لباس ما هم کمی‌ بنزینی شد. ما خیلی سریع لباس را درآوردیم ولی سینا آتش گرفت و سوخت.

به این ترتیب پرونده برای محمود به اتهام قتل عمدی به دادگاه ارسال شد و سه متهم دیگر که با وثیقه آزاد شده‌اند نیز در نوبت محاکمه قرار گرفتند.

منبع: اعتماد آنلاین

کدخبر: 909810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟