خرید گوشی های آیفون ۱۳ با رسید جعلی/ کلاهبردار دستگیر شد

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار حسن مفخمی شهرستانی افزود: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی ناشناس با وعده فروش گوشی های آیفون موضوع در دستور ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران ادامه داد: در برسی های انجام شده، مشخص شد، متهم با خرید کالا از شهروندان و ارائه رسید پرداخت وجه با استفاده از نرم افزارهای رسید ساز جعلی از برخی از شهروندان در شهرستان های بابلسر، فریدونکنار و سیمرغ نیز کلاهبرداری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی متهم که با همین روش اقدام به خرید گوشی های آیفون ۱۳ در این شهرستان ها کرده بود توسط ماموران پلیس فتا در شهرستان بابلسر شناسایی و دستگیر شد.

سردار مفخمی افزود : این متهم ۳۲ ساله در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی از ۱۴ نفر از شهروندان در این شهرستان ها اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با تاکید به شهروندان گرامی مبنی بر رعایت هشدارهای انتظامی در زمان خرید و فروش کالا و اطمینان کامل از واریز و یا انتقال وجه مبدله شده به حساب آنان در صورت بروز مشکل سریعاً موضوع را از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir به پلیس اعلام کنند.

کدخبر: 903797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟