فرار عجیب دختر جوان با مرد مورد علاقه اش به افغانستان / از فرانسه به ایران آمده بود

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: اواسط خرداد ماه سال جاری، مرد میانسالی هراسان به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، به همراه دخترم به تازگی از فرانسه به ایران آمده بودیم؛ در روز‌های اول سفرمان به سفارت افغانستان مراجعه کردیم و پس از پایان پروسه کار‌های شخصی در سفارت ناگهان دخترم ناپدید شد در این مدت نیز با تمامی آشنایان تماس گرفتم اما کسی از او خبری ندارد.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده در دایره چهارم پلیس آگاهی (ویژه فقدان)  تیمی زبده از کارآگاهان راهی محل زندگی دختر جوان در تهران شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم پی بردند، دختر گمشده با یک مرد جوان  به صورت پنهانی ارتباط داشته و نقشه فرار خود را از قبل در کشور فرانسه طراحی کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، دختر گمشده توسط مرد جوان اهل کشور افغانستان در فضای‌مجازی با شگرد ازدواج اغفال شده و فرار کرده است که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام ‌بعدی با بررسی‌های تخصصی متوجه شدند، دختر اغفال شده به همراه متهم به کشور افغانستان رفته و آنها اکنون در آنجا حضور دارند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: خانواده دختر گمشده پس از اینکه متوجه شدند دخترشان در افغانستان حضور دارد راهی کشور موردنظر شدند تا فرد فقدانی را پیدا کنند.

کدخبر: 902814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟