سردار رادان از طرح «امنیت محله محور» فراجا رونمایی کرد

به گزارش رکنا؛ سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسائلی که دغدغه مردم باشد در قالب طرح  امنیت محله محور در فراجا پیگیری می‌شود.

وی افزود: زمانی موضوع معتادان متجاهر، مال‌خران و سارقان را مطرح کردیم برای اینکه دغدغه عمومی بود؛ در طرح امنیت محله محور ممکن است موضوعی دغدغه یک محله باشد ولی عمومی نباشد.

رادان در تشریح امنیت محله محور تصریح کرد: در واقع ممکن است یک محله از سارقان رنج ببرد و محله‌ای دیگر سارق و معتاد نداشته باشداما با مشکل دیگری روبرو باشد که در حوزه امنیت و انتظام و فراجا متناسب با هر محله اقدام خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: همکاران بنده وظیفه دارند دغدغه‌های مردم هر محله را از زبان مردم بشنوند و شناسایی کنند و پس از برآورد نهایی، عملیات انجام دهند به گونه‌ای که مردم احساس کنند در محله‌هایشان آن چیزی که نگران بودند با عملیات پلیسی رفع شده است.

وی با اشاره به سایر طرح‌های نیروی انتظامی گفت: در برخورد با مال‌خرها اقدامات اساسی انجام شده و همچنان ادامه خواهد داشت تا چند روز آینده خبرهای خوبی در حوزه اصفهان از عملیات‌های مختلف خواهید شنید.

رادان با اشاره با به حضور زائران ایرانی در مراسم اربعین حسینی افزود: در حوزه انتظامی در تهیه گذرنامه زیارتی و تردد سفرها به سمت نشانگاه‌هایی که باید از آن خارج شوند و حوزه صفر مرزی که باید گذرنامه آنجا مهر شود، همکاران ما تلاش می‌کنند تا کمترین ایستایی ایجاد شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جلساتی که با طرف عراقی داشتند، گفت: طرف عراقی قول‌هایی دادند و هنوز فرصت باقی است تا قول‌ها نهایی شود.

وی افزود: از مردم درخواست داریم در گام نخست برای اخذ گذرنامه در روزها و ساعات آخر اقدام نکنند همچنین حرکت و سفر خود را نیز به روزهای آخر موکول نکنند و در نهایت با مدیریت صحیح از مرزهای مختلف وارد و خارج شوند تا دغدغه‌های خودشان نیز کمتر شود.

کدخبر: 902398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟