رئیس علوم پزشکی نیشابور: پیکر کشته شدگان واژگونی اتوبوس زائران عراقی به کشورشان انتقال داده می شود

 به گزارش رکنا، مجید درودی درباره آخرین وضعیت آسیب‌دیدگان حادثه واژگونی اتوبوس زائران عراقی خاطرنشان کرد: این حادثه که ساعت ۶.۳۰ صبح یکشنبه، ۲۸ خرداد ماه، اتفاق افتاد، پنج کشته و ۳۱ مصدوم بر جای گذاشت.

وی بیان کرد: به طور دقیق‌تر در این حادثه چهار تبعه کشور عراق و یک ایرانی جان باختند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اظهار کرد: این حادثه ۳۱ مصدوم بر جای گذاشت که از این تعداد ۲ مصدوم به دلیل وخامت حالشان با بالگرد اورژانس به مشهد منتقل شدند و یک مصدوم نیز به دلیل وضعیت حاد و اضطراری که داشت، در نیشابور تحت عمل جراحی قرار گرفت.

درودی با بیان اینکه حال عمومی سایر مصدومان مساعد است و تاکنون ۹ نفر ترخیص شده‌اند، گفت: به دلیل اینکه معتقد هستیم این افراد میهمانان حرم امام رضا(ع) هستند، یکی از هتل‌های نیشابور برای اسکان آنان هماهنگ شده و وسیله‌ نقلیه به صورت مستمر در اختیار همراهان مصدومان این حادثه قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اضافه کرد: پیکر چهار کشته‌ این حادثه که تبعه عراق هستند، پس از طی مراحل قانونی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با هماهنگی استانداری خراسان رضوی و وزارت امور خارجه به کشور عراق منتقل خواهد شد.

شادروان فاطمه بهرامی مادر اسحاق جهانگیری معاون اول  رییس جمهور سابق نیز در این اتوبوس حضور داشت که جان خود را از دست داد.

کدخبر: 901805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟