تبادل آتش خونین سپاه با گروهک های تروریستی در ارتفاعات کوسالان

به گزارش رکنا، سردار سید‌صادق حسینی پیش‌ازظهر امروز در حاشیه رزمایش بزرگ سپاه بیت‌المقدس در منطقه کوسالان سروآباد‌ اظهار داشت: این عملیات با نام محرم و با هدف پاک‌سازی بخشی از ارتفاعات مهم و استراتژیک کوسالان از لوث وجود گروهک‌های ضدانقلاب ، توسط سپاه اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه منطقه بسیار زیبای کوسالان دارای آب‌وهوای فوق‌العاده خوب و مکانی برای چرای دام هوارنشینان و عشایر و از ظرفیت‌های مهم گردشگری محسوب می‌شود، افزود: سال‌های متمادی بود که اشرار و ضدانقلاب در نقاط مهم این منطقه حضور پیدا کرده بودند و دست به اقدامات ناامن‌کننده، اخاذی و شرارت می‌زدند و هوارنشینان نمی‌توانستند به ارتفاعات بیایند و از فضای منطقه استفاده کنند و باغات خود را گسترش دهند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ادامه داد: در همین راستا؛ سپاه پاسداران  با یک عملیات بخش عمده‌ای از ارتفاعات منطقه را از دست گروهک‌های ضدانقلاب خارج کرد و تلفات بسیاری را نیز بر آنان وارد کرد و این عملیات تا پاک‌سازی کامل این عناصر تروریستی ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت مردم در تأمین امنیت پایدار فوق‌العاده اهمیت دارد و ما با همکاری مردم و نیروهای سپاه سروآباد و کردستان با پشتیبانی آتش قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) این اقدامات را انجام دادیم.

سردار حسینی با بیان اینکه سپاه همواره دغدغه امنیت و آرامش مردم را دارد، تصریح کرد: هر کجا که ما احساس کنیم نیاز به امنیت است و شرارتی رخ داده است حتماً سپاه ورود خواهد کرد.

وی عنوان کرد: برای آرامش، آسایش و امنیت مردم از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهیم کرد تا بلکه مردم بتوانند به‌راحتی زندگی و امنیت داشته باشند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان کردستان دروغ‌پراکنی رسانه‌های ضدانقلاب مبنی بر شهادت یک نیروی سپاه در این رزمایش را تکذیب کرد و ابراز داشت: این عملیات با موفقیت کامل انجام شد و امروز رزمندگان از روحیه بالایی برخوردار و مصمم هستند منطقه را کاملاً از لوث وجود ضدانقلاب پاک‌سازی کنند.

کدخبر: 900820 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟