درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش رکنا، سردار رضا شجاعی در تشریح این خبر افزود: مرزبانان هنگ مرزی سراوان در راستای مقابله با سوداگران مرگ با تشکیل چند تیم پوششی و عملیاتی، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و موفق شدند در این عملیات مقدار ۵۰۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۳ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه بی سیم دستی را کشف و ضبط کنند.

سردار شجاعی به دو عملیات موفقیت‌ آمیز دیگر توسط مرزبانان هنگ مرزی زابل و جکیگور اشاره کرد و بیان داشت: مرزبانان پس از چندین شبانه ‌روز کار اطلاعاتی و عملیاتی، موفق شدند ضمن دستگیری ۸ نفر قاچاقچی و توقیف دو دستگاه خودرو سواری، مقدار ۲۴۹ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر که شامل ۱۷۴ کیلوگرم شیشه، ۲۸ کیلو گرم کراک، ۱۲ کیلو گرم مرفین و ۳ کیلو ۸۰۰ گرم تریاک و ۳۱ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش را کشف و ضبط نمایند.

وی تصریح کرد: در این رابطه متهمان به همراه پرونده های قضائی تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردیدند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند، امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

 

کدخبر: 900132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟