شلیک دقیق پلیس پایان فرار بازی زورگیران خشن

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت 18:00 نهم خرداد ماه سال جاری عملیات کلانتری 137 نصر در حال گشت زنی در محدوده خیابان ستارخان تهران بودند که به یک موتورسیکلت که راکب کمی جلوتر آماده حرکت و سرنشین نیز شهروندان را زاغ زنی میکرد مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: سرنشین در همین حین به طرف خانمی که در یک خودروی سانتافه در حال استفاده از تلفن همراه خود بود حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری میکند که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیر وارد عمل شده و متهم که متوجه حضور ماموران شده بود سریعا سوار موتورسیکلت آماده به حرکت شده و از محل متواری مشوند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، موتورسیکلت متهمان متوقف و یکی از متهمان با سلاح سردی که در اختیار داشت به ماموران حمله ور میشود که ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح نهایتا با شلیک به پای متهم وی را دستگیر میکنند.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: متهم دیگر که به صورت پیاده اقدام به فرار کرده بود پس از مدتی تعقیب و گریز در خیابان ستارخان اقدام به گروگانگیری یکی از شهروندان با سلاح سردی که در اختیار داشت میکند که ماموران سریعا وارد عمل شده و قبل از هرگونه اقدامی وی را پس از شلیک چند تیر هوایی و یک تیر در ناحیه پا دستگیر میکنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 36 و 32 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 10 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد : به گفته این مقام قضائی کلیه مال باختگان به همراه متهمان پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

کدخبر: 897215 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟