به گزارش رکنا ، حکمت الله هاشمی روز دوشنبه گفت: خانواده شهید مهدی حسنی مبلغ ۵ میلیارد ریال برای احداث پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در مسیرهای ارتباطی حادثه خیز به هلال احمر زنجان اهدا کرد.

وی با قدردانی از اقدام خداپسندانه این خیر ساکن تهران، افزود: این خیر از طرف پدر و مادر مرحوم خود و شهید مهدی حسنی این مبلغ را به منظور باقیات صالحات به جمعیت هلال احمر استان اهدا کرده است.

هاشمی ادامه داد: قرار است ۱۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در مسیرهای حادثه خیز استان زنجان احداث شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پنج پایگاه امداد و نجات جاده‌ای با هدف پاسخگویی به حوادث و سوانح، افزایش سرعت عمل و ارتقای کیفیت ارائه خدمات راه اندازی خواهد شد.

هاشمی تاکید کرد: یکی از مؤلفه‌های افزایش سرعت عمل و کیفیت فعالیت ایجاد پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای با لحاظ آمایش سرزمینی در شهرستان هاست.

وی اظهارداشت: توسعه پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در استان زنجان در امدادرسانی به هموطنان آسیب دیده از حوادث و سوانح در کمترین زمان ممکن و نجات جان آن‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر همین اساس احداث پایگاه دائمی امداد و نجات جاده‌ای در مسیرهای ارتباطی حادثه خیز این استان با همت خیرین و نیکوکاران ضروری است.

در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان زنجان ۱۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای فعال دارد.

 
 
منبع :   مهر
کدخبر: 896700 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟