اقدام وحشتناک یک مرد برای زنده زنده سوزاندن زن و بچه اش / پلیس فرشته نجات شد

به گزارش رکنا، سرهنگ "سیدعلی مهدیان" گفت: در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر یک مورد اختلاف خانوادگی ، بلافاصله اکیپ از عوامل انتظامی کلانتری فدک و یگان امداد به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با توجه حساسیت موضوع و احتمال هرگونه درگیری منجر به جرح در خانواده تماس گیرنده، دو اکیپ از گشت کلانتری فدک و یگان امدادشهرستان در محل آدرس اعلامی حضور یافتند.

سرهنگ مهدیان بیان داشت:در بررسی های به عمل آمده مشخص شد در جریان یک فقره اختلاف خانوادگی یکی از اعضاء خانواده که دارای اعتیاد به مواد روان گردان بوده اقدام به ریختن بنزین بر روی خود و همسرش کرده و قصد ایجاد حریق و سوزاندان خود و همسرش را دارد.

ایشان در ادامه افزود: با حضور به موقع پلیس در صحنه و درایت و هوشیاری مامورین اوضاع را کنترل و سپس با آرام کردن و صحبت و مشاوره با فرد معتاد احدی از کارکنان یگان امداد با اقدامی جهادی و انسان دوستانه و در کوتاه ترین زمان ممکن کبریت را از دستان فرد معتاد خارج و او را به آرامش دعوت کرده و از بروز حادثه دلخراش پیشگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس برای حفظ امنیت و آرامش و همچنین حفاظت از جان و مال مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد، خاطر نشان کرد: مرکز فوریت های پلیسی 110 به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات انتظامی به تمام شهروندان عزیز است و همچنین شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.

 

کدخبر: 896237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟