اجرای طرح شناسایی و پلمپ واحدهای صنفی متخلف و فاقد مجوز در شهرستان آبادان

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتظامی رکنا اظهار کرد: در راستای نظارت و ساماندهی واحدهای صنفی، طرح تشدید اقدامات کنترلی، نظارتی و جلوگیری از فعالیت واحدهای غیرمجاز و نیز برخورد با اصناف متخلف در دستور کار پلیس نظارت بر اماکن عمومی آبادان قرار گرفت.

رئیس پلیس آبادان به شناسایی واحدهای غیرمجاز دائر شده در سطح این شهر اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس اماکن با همکاری و مشارکت عوامل انتظامی و همچنین با هماهنگی مرجع قضائی واحدهای غیرمجاز سطح شهر آبادان که علی رغم اخطار پلیس کماکان به فعالیت خود ادامه می دادند را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه طرح شناسایی و پلمب واحدهای صنفی غیرمجاز و فاقد مجوز بهره برداری در سطح شهرستان آبادان به مرحله اجرا در آمده است.

سرهنگ کشوری از پلمپ و جمع آوری 13 واحد صنفی غیرمجاز در سطح شهر آبادان خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه ماموران اماکن و انتظامی آبادان طی عملیات های مختلف و جداگانه توانستند این تعداد واحد صنفی متخلف از جمله سفره خانه های سنتی متخلف و فاقد مجوز را جمع آوری و پلمب کنند.

وی با بیان اینکه این اقدام نیروهای پلیس عامل رضایت مندی شهروندان این شهرستان شد اضافه کرد: متصدیان این واحدهای صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

خبرنگارحوزه انتظامی علی رنجکش

کدخبر: 895185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟