مسدودی یک لاین از بزرگراه فتح به غرب بدلیل ترکیدگی لوله آب

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان مومنی با بیان اینکه صبح امروز 3 خرداد با رصد دوربین‌های کنترل ترافیک شاهد شروع تردد‌ها و افزایش ترافیک در معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران از ساعات ابتدایی صبح امروز بودیم گفت: یک لاین از بزرگراه فتح به غرب بدلیل ترکیدگی لوله آب مسدود بوده است و تا رفع مشکل، مسیر با حجم ترافیک روبرو است.

وی افزود: در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد شروع بار ترافیکی هستیم.

سرهنگ مومنی گفت: در مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان شروع بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

سرهنگ مومنی ادامه داد: در بزرگراه‌های شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از حدود شهید ستاری، شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح تا ستاری دارای ترافیک در حال حرکت می‌باشد.

وی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی و در حال حرکت هستند.

کدخبر: 895172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟