پایان زورگیری های وحشت آور 2 جوان پژو سوار در تهران + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت بامداد 19 اردیبهشت ماه سال جاری عملیات کلانتری 137 نصر در حال گشت زنی در محدوده خیابان ناظریان تهران بودند که به یک دستگاه 206 با پلاک مخدوش که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف پسری نوجوان حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رویت خودروی گشت با خودرو از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، خودرو متهمان متوقف و هر 2 متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان 2 قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراهی که لحظاتی پیش سرقت کرده بودند کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 28 و 24 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 10 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد: متهمان پرونده راهی مراجع قضائی شدند و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

کدخبر: 891456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟