بازداشت سارقان حرفه ای دوچرخه ها در میانه

به گزارش رکنا از هشترود؛  سرهنگ محمد تقی سلطانی، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان میانه، بررسی موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه و بررسی های میدانی توانستند عاملان این سرقت ها را شناسایی و در عملیاتی ضربتی سارقان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه ادامه داد : متهمین در مواجهه با ادله و مدارک پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و در تحقیقات انجام شده به 9 فقره سرقت دوچرخه اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس همواره با قاطعیت در مقابل سارقان وکسانی که به خاطر منافع خود اقدام به تعرض به اموال شهروندان می کنند و باعث ایجاد نا امنی در جامعه می شوند ایستاده است و از شهروندان تقاضا داریم توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود رعایت کرده و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن110به پلیس اطلاع دهند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

کدخبر: 890974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟