فیلم لحظه هجوم ماموران نوپو به دخمه قاتل شهید ستوانسوم ربیعی ! + ناگفته ها !
حجم ویدیو: 45.88M | مدت زمان ویدیو: 00:01:49

به گزارش رکنا، صبح روزشنبه 16 اردیبهشت ماه مرد جوانی با در دست داشتن اسلحه وارد بازار کاوه اهواز شد و با شلیک به 2 پسر جوان سناریوی یک جنایت هولناک را رقم زد.

بدین ترتیب با اعلام این خبر به پلیس 110 تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند و در تحقیقات ابتدایی پی بردند مرد مسلح،  برادرزاده و خواهرزاده  23 و 25 ساله اش را به خاطر اختلافات مالی در اقدامی هولناک به قتل رسانده است.

تجسس های پلیسی برای دستگیری عامل جنایت مسلحانه ادامه داشت که مشخص شد قاتل به خانه ویلایی اش در منطقه کیانپارس اهواز رفته است.

همین کافی بود تا بازپرس علی حسنلو و ماموران برای دستگیری عامل این 2 جنایت مسلحانه در مخفیگاه متهم حاضر شوند اما قاتل با مشاهده ماموران با وینچستر و کلت کمری شروع به تیراندازی به سمت ماموران می کند که در این تیراندازی ها ، ستوان سوم سعید ربیعی هدف گلوله قرار می گیرد و پس از انتقال به بیمارستان به شهادت می رسد.

با توجه به حساسیت موضوع تیم نوپو برای دستگیری قاتل مسلح وارد عمل شدند و در بررسی های ابتدایی مشخص شد مرد مسلح با تله گزاری و نصب برق فشار قوی در اطراف خانه اش مسیر را برای حضور ماموران بسته است که در این مرحله بازپرس حسنلو دست قطع برق را صادر کرد.

قاتل مسلح در این مرحله شروع به تیراندازی های بی رحمانه به سمت ماموران کرد که در این درگیری مسلحانه یکی از ماموران نوپو نیز هدف گلوله قرار گرفت که به بیمارستان منتقل شد و در ادامه قاتل اقدام به پرتاب کردن یک نارنجک دستی کرد که این نارنجک عمل نکرد.

درگیری ها ادامه داشت تا اینکه ماموران نوپو مرد مسلح را که قصد تسلیم شدن نداشت هدف گلوله قرار دادند و به هلاکت رسید.

تیم پلیسی با بررسی مخفیگاه متهم با مهمات زیادی که در خانه این قاتل مسلح پنهان شده بود روبرو شدند.

ماموران در تحقیقات بعدی پی بردند که قاتل سال 1381 نیز یک مامور پلیس را به شهادت رسانده بود و پس از 4 سال ماندن درزندان با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده بود.

علی رنجکش / ایران

کدخبر: 890926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟