فیلم بازسازی صحنه جرم تیراندازی 2 شرور مسلح در شهرری / 2 برادر قصد فرار به ترکیه را داشتند + عکس
حجم ویدیو: 78.70M | مدت زمان ویدیو: 00:02:55

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، امروز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه، صحنه جرم 2 برادر که در خیابان فداییان اسلام شهرری به دلیل اختلاف مالی با فردی اقدام به تیراندازی و قدرت نمایی کرده بودند و حتی یکی از افراد درگیر این ماجرا نیز با گلوله زخمی شده بود، بازسازی شد.

متهمان با حضور در محل درگیری اظهار ندامت کرده و جزئیات آن شب اینگونه بیان می کنند: به دلیل مسائل مالی اختلافی با طرف مقابل به وجود آمده بود که شامگاه 28 فروردین وقتی تعداد زیاد آنها مقابل ما قرار گرفتند، اسلحه کشیده و ابتدا 2 تیر هوایی و سپس 3 تیر به سمت شلیک کردم که گلوله کمانه کرده و به پای یکی از آنها برخورد کرد.

بازسازی صحنه جرم 2 شرور در شهر ری

شرور مسلح درباره خریدن اسلحه می گوید: اسلحه را قبل عید از یک کارگر اهل غرب کشور در بازار به قیمت  ۸ میلیون تومان خریدم. وینچستری هم که از ما کشف شده برای پدرم است و در حال گرفتن مجوز آن بودیم.

سرهنگ حسینعلی ابن علی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری  در حاشیه بازسازی صحنه جرم اظهار می کند: تاریخ ۲۸ فرودین ماه امسال برابر اعلام سامانه ۱۱۰، یک مورد قمه کشی و تیراندازی در خیابان فدائیان اعلام می شود که با حضور ماموران مشخص می شود که فردی مجروح شده و به بیمارستان اعزام می شود.

وی ادامه می دهد:ضاربان به سرعت از محل متواری می شوند که این پرونده با رصد اطلاعاتی ماموران در اطلاعات شهرستان ری، متهمان که به قصد خروج از کشور به یکی از شهرستان های غربی کشور متواری شده بودند با اخذ نیابت قضایی و با یک عملیات گسترده و منسجم شناسایی و دستگیر می شوند.

ابن علی با بیان اینکه این متهمان در کوتاه ترین زمان ممکن به شهرستان ری بازگردانده شدند ادامه می دهد: یک قبضه سلاح کلت کمری، یک قبضه وینچستر و یک قمه از متهمان کشف شده است. 

کدخبر: 889109 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟