دستگیری باند سارقان همزمان با اجرای طرح مبارزه با سرقت در مرند

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد جلیلیان در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای تدابیر سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور اجرای طرح برخورد با سارقان و مالخران در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: چندین اکیپ واحد گشت تخصصی  آشکار و نامحسوس به سرپرستی پلیس آگاهی شهرستان تشکیل و نسبت به اجرای طرح در مناطق و محلات جرم خیز اقدام و موفق شدند سه سارق اماکن خصوصی، خانه باغ‌ها، سیم کابل و غیره را دستگیر و در این راستا دو نفر مالخر را نیز شناسایی و دستگیر کرده واز مخفیگاه آنها مقدار زیادی اموال مسروقه از جمله موتور برق، سیم کابل، دستگاه چمن زنی، فنس، فرغون  و... را کشف و ضبط نمایند.

وی ضمن اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، خاطر نشان کرد: مقابله قاطعانه و مقتدرانه با مخلان امنیت و آرامش مردم از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و پلیس برابر قانون با این‌گونه افراد برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی مرند در پایان بیان کرد: لذا در این راه نیاز به همکاری آحاد مردم است و شهروندان عزیز می توانند با رعایت توصیه‌های پلیس نقش بسزایی در پیشگیری از جرائم خصوصا سرقت داشته باشند و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کدخبر: 886500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟