دزدان بی رحم تجهیزات پزشکی بیمارستان را سرقت کردند / پلیس تهران وارد عمل شد

به گزارش گروه حوادث رکنا؛ سرهنگ "محمد گودرزی"، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات پزشکی در یکی از بیمارستان های مرکز شهر تهران  رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 109 بهارستان بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. 

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات سارقان را شناسایی کردند افزود: تصاویر متهمان به واحدهای گشتی ارائه و ماموران روز گذشته در حال گشت زنی در داخل بیمارستان متهمان را در حال تردد در یکی از بخش های بیمارستان مشاهده و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی اولیه از آنها تجهیزات ریز اتاق عمل و در بازدید از خودروی متهمان اموالی اعم از کپسول اکسیژن و ... مسروقه  کشف شد. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 32 الی 34 ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت تجهیزات پزشکی در بیمارستان طی چند ماه گذشته معترف و اظهار کردند تا کنون مرتکب  10 فقره سرقت مشابه شده اند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان در پایان خاطر نشان کرد: پرونده و متهمان در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کدخبر: 882669 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟