آخرین وضعیت جاده های کشور / کدام راه ها امروز مسدود هستند؟

به گزارش رکنا؛ سردار مؤمنی رئیس پلیس راه کشور در رابطه با آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: معمولاً زمانی که بارندگی و سطح جاده‌ها لغزنده می‌شود، متأسفانه شاهد واژگونی خودرو‌ها هستیم. از هموطنان خواهش می‌کنیم که حتماً با سرعت مطمئن رانندگی کنند، چون رانندگی در شرایط بارندگی و رانندگی در شرایط هوای آفتابی بسیار متفاوت است.

وی گفت: ترافیک در مسیر‌های شمالی در طی چند روز گذشته بسیار سنگین و پرحجم بود و هم اکنون در محدوده محور هراز ترافیک نیمه سنگینی را شاهد هستیم و توصیه‌ای خدمت هموطنان دارم، اگر از محور‌های شمالی مخصوصاً جاده کندوان تردد می‌کنند، احتمال ریزش سنگ را در نظر بگیرند.

رئیس پلیس راه کشور گفت: هرچند ما حدود دو روزی جاده کندوان را مسدود کردیم و عزیزان در سازمان راهداری، عملیات ایمن سازی انجام دادند و مقاطعی که ریزش سنگ داشت را برطرف کردند، ولی مسافران باید با احتیاط از آن مسیر عبور کنند تا ان‌شاءالله به مقصد خودشان برسند.

سردار مؤمنی، گفت: در حال حاضر هیچ مسیری مسدود نیست و پلیس با توجه به شرایط تصمیم‌گیری می‌کند و اگر در مسیری مشکلی پیش بیاید، در لحظه مسیر مسدود می‌شود.

رئیس پلیس راه کشور تاکید کرد: در همه مسیر‌ها ترافیک پرحجم گزارش شده است. روز گذشته بازدید هوایی از محور‌های مشهد و محور‌های استان خراسان رضوی داشتیم، و هم در مسیر رفت و هم برگشت ترافیک پرحجم داشتیم، ولی تردد در مسیر‌ها انجام می‌شود.

کدخبر: 880376 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟