فیلم از دستگیری سارق شیشه شکن
حجم ویدیو: 11.27M | مدت زمان ویدیو: 00:02:49

به گزارش رکنا؛ سرهنگ "علی اصغر جمالی" روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس چند شهروند و گردشگر با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت از خودرو آن ها، موارد در دستور کار ماموران پلیس پیشگیری این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد که سارق در سرقت ها از یک نوع شیوه و شگرد استفاده کرده است و ضمن تخریب شیشه های خودرو وسایل درون خودرو را سرقت می کند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: با اقدامات پلیسی سارق شناسایی و در یک عملیات ضربتی کمتر ۶ ساعت دستگیر شد و در خودرو سارق نیز مقدار از اموال مسروقه کشف گردید که سارق در ابتدا سرقت ها را انکار کرد و اما وقتی دید راهی برای فرار از قانون وجود ندارد به سرقت از هفت دستگاه خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش افزود: اموال کشف شده از سارق تحویل مالبختگان و سارق پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

جمالی علت و انگیزه سارق را قرار داشتن اموال ارزشمند درون خودرو عنوان کرد و گفت: شهروندان و گردشگران به منظور جلوگیری از هرگونه سرقت از قرار دادن اشیاء و اموال ارزشمند درون خودرو خودداری کنند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پایان خاطرنشان کرد: کیش جای امنی برای افراد متخلف نیست و با همکاری خوب مردم و تماس با سامانه ۱۱۰ و ارائه گزارش‌های مردمی نیروهای پلیس با افراد متخلف و قانون شکن برخورد خواهند کرد.

کدخبر: 880352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟