تیراندازی پسر دانش آموز به دو عضو هیئت علمی + عکس و جزییات

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا به نقل از سی ان آن،  یک دانش آموز پسر به 2 عضو هیئت علمی بزرگسال در دبیرستان دنور تیراندازی کرد.

به گفته شهردار مایکل هنکوک، یک دانش آموز پسر روز چهارشنبه در دبیرستانی در دنور به دو عضو هیئت علمی بزرگسال شلیک کرد و زخمی کرد. او گفت که یکی در حال جراحی است و دیگری پایدار است و می تواند در مورد آنچه اتفاق افتاده صحبت کند.

 پلیس دنور در یک پست توییتری اعلام کرد که در حال واکنش به تیراندازی در دبیرستان شرقی در دنور، کلرادو است. وی افزود: در این زمان دو مصدوم بزرگسال شناسایی و به بیمارستان های منطقه منتقل شده اند.

بر اساس توئیت پلیس دنور، گمان می‌رود که مظنون دیگر در صحنه نیست و بازرسان در حال تلاش برای تهیه اطلاعات بیشتر هستند.

مدارس دولتی دنور در توییتی اعلام کردند که قربانیان دو عضو هیئت علمی بزرگسال بودند. طبق توییتی از مدارس دولتی دنور، مقامات مدرسه زمانی که پلیس اجازه دهد، "آزادسازی کنترل شده" دانش آموزان را اجرا خواهند کرد.

در توئیت آمده است: دانش‌آموزانی که خودشان رفت‌وآمد می‌کنند تا ماشین‌هایشان همراهی می‌شوند، دانش‌آموزانی که سوار اتوبوس می‌شوند تا رسیدن اتوبوسشان در محوطه دانشگاه نگه داشته می‌شوند، و دانش‌آموزانی که توسط والدینشان رها شده‌اند می‌توانند از مکان جداگانه‌ای سوار شوند.

 

کدخبر: 879571 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟